Flickr

Instagram

Instagram

sobota, 10 września 2016

"Addicted to Love" - nowa kolekcja Joanny Horodyńskiej dla polskiej marki Si-Mi


Robert Palmer - Addicted To Love

"Addicted to Love" - to już druga autorska kolekcja Joanny Horodyńskiej dla polskiej marki SI-MI, tym razem zdecydowanie odważniejsza. Si-Mi to marka dla kobiet pewnych siebie i świadomych swojego stylu, dlatego jakoś nie dziwi mnie współpraca ze znaną stylistką.

W kolekcji znajdziemy m.in.: sztuczne futra (również w formie ostatnio bardzo modnej bomberki), lateksowe spódnice, płaszcz z ekologicznej skóry, dopasowane sukienki w wersji midi i mini, a to wszystko w 3 kolorach: czarnym, czerwonym i bladoróżowym.
Obok ubrań zwracających uwagę, mamy również te bardziej klasyczne, dzięki czemu możemy skomponować strój na niemal każdą okazję.

W projektach widać nawiązanie do lat 80, jak na przykład lateksowa marynarka, gdzie zamiast typowych bufek mamy stojące falbany na całej długości rękawa, odkryte ramiona czy tiulowe wykończenia. Prosto i kobieco, a jednocześnie z rockowym pazurem oraz futurystycznymi akcentami. To co uwielbiam najbardziej!
Przyznam szczerze, że mogłabym mieć każdą rzecz z tej kolekcji!

Lepiej zobaczcie sami i koniecznie napiszcie co Wy o tym sądzicie :) 


A jeżeli któryś z projektów wpadnie Wam w oko, możecie wejść na stronę internetową marki tutaj.

Miłego oglądania :) 

fashion

Lateksowa spódnica

SI-MI

mała czarna

skórzana spódnica

czarny płaszcz

SI MI

mała czarna

czerwona sukienka

czerwona sukienka

lateksowe spodnie

Zdjęcia: Maciej Nowak
Stylizacja: Bartek Indyka
Makijaż: Beata Mielczarek
Włosy: Sylwia Habdas

24 komentarze:

  1. Great Collection! Thanks for stopping by my blog. Of course we can follow each other. Following you via GFC, now its your turn.

    Love <3
    FANAA'S BEAUTY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre rzeczy świetne ale modelka jest paskudna :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful,last pic with jacket is so cute and I love name of collection,it is great tribute to fantastic song,video who was very fashionable for that time and at the end song is amazing. Sure we can follow each other,I have already started.Great post :)

    Overpowered

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie, okropne. No, może poza sukienkami...
    p.s obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joanna szaleje ;p niezbyt mi się ta kolekcja podoba raczej dla dojrzałych kobiet:D obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi dear! Thanks for your comment:) Of course I want to f4f, I'm following you now!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. interesujące i niebanalne projekty.

    Świetny blog.
    Z przyjemnością obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kolekcja! Pozdrawiam! Obserwuje:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! :)

    http://filipa-goncalves.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunning post and very inspiring. Love the leather looks!
    Yes, I would love for us to follow each other. I just followed your blog. Stay in touch :)

    http://fashionradi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing trendy clothing.
    I just followed your blog as you wrote on my post.
    Please follow back.

    http://www.glaringwaves.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcie z jasnym sweterkiem i mała czarna są niesamowite, te dwa idealnie są w moim typie :)
    Kochana mam prośbę zagłosujesz na mnie? Walczę o główną nagrodę :) i brakuje mi trochę głosów aby wyjść na prowadzenie :) z góry dziękuję, podaję ci link bezpośredni do mojego wpisu i proszę o kliknięcie w różowy kwadracik z napisem głosuj :)
    http://thebodyshopclub.pl/konkurs-zostan-testerka?rhash=0e7fccc28777ae229326190bcb609d56

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie niektóre z tych ubrań są przesadzone. Na przykład pierwsza kurteczka bardzo by mi się podobała gdyby nie te bufiaste rękawy. Z dopasowanymi, wąskimi rękawkami byłoby sexy a tak wygląda trochę jak wrona ze skrzydełkami :D Mimo wszystko jest w tym potencjał ;)
    Zaobserwowałam i zapraszam do mnie - Candymona

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa kolekcja:) niektóre rzeczy bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1, 2, 3 - wg mnie najciekawsze. Pomysłowe są! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne rzeczy, a sweter z trzeciego zdjęcia boski <3 :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice collection .....
    how about following each other please visit me


    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń