Flickr

Instagram

Instagram

niedziela, 3 kwietnia 2016

Plisowana spódnica

Nie wiem jak Wy, ale ja w butach na obcasie potrafię wytrzymać zaledwie dwie godziny, później moje stopy odmawiają posłuszeństwa. Dlatego dzisiaj zamieszczam dwie stylizacje, różniące się wyłącznie butami.:) Już wcześniej zamieszczałam podobne wpisy, jeżeli macie ochotę zobaczyć jak moje stylizacje wyglądały wcześniejsze to zapraszam tutaj1tutaj2.

Miłego oglądania :D

moda 2016

moda

moda 2016

moda

moda na wiosnę

moda 2016

moda

moda 2016

moda wiosna 2016

moda

35 komentarzy:

  1. Bardziej mi się podobało gdy miałas buty do niej na wysokim :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardziej podoba w butach na wysokim obcasie :) W ogóle nogi pięknie wyglądają w szpilkach, ale niestety moje stopy ich nie tolerują ;)

      Usuń
  2. Śliczna spódnica o trudnej długości, ale na Tobie wygląda super! Jednak nie jestem przekonana do płaskich butów tutaj. Moim zdaniem obcasy lepiej pasują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masz rację, ale czasami przydaje się alternatywa dla wysokich obcasów ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne dopasowane, ja też mam czasami problem wytrzymać w wysokich obcasach cały dzień, powiem szczerze, że uwielbiam płaskie wygodne buty :P
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To tak jak, w płaskich jednak najwygodniej :)

      Usuń
  4. zdecydowanie lepiej w obcasach. Spódnica wygląda nowocześnie i pięknie wydłużyłaś swoje nogi. A Twoje kolorowe bransoletki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Też wolę buty na obcasie, ale pod ręką zawsze muszą być płaskie ;)

      Usuń
  5. Obcasy dużo na plus dają tej stylizacji, aczkolwiek doskonale Cię rozumiem, z obcasami różnie bywa i czasem po prostu konieczne jest aby już je ściągnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, dziękuję za zrozumienie;) Chociaż w obcasach bardziej stylowo, to niestety na pewno nie wygodniej ;)

      Usuń
  6. Ja też nie potrafię długo wytrzymać w pantoflach, chyba że buty na koturnie to jeszcze daję radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, koturny potrafią nam trochę ułatwić życie :)

      Usuń
  7. this outfit is what i love in these days! great!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódnica, bardzo takie lubię.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    Retromoderna-blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice outfit! Love the skirt :) kiss
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz i kolor spódnicy też jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  11. This skirt is perfect! Love it :)
    K.
    www.inkpotstories.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wygląda ta spódnica i te botki

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Mój faworyt to drugie buty.

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak miło, że komuś jednak spodobały się bardziej płaskie ;)

      Usuń
  14. jak byłam dzieciakiem miałam taką czerwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno super w niej wyglądałaś! Czerwony to piękny kolor :)

      Usuń
  15. Georgeous Pictures. Love your pleatet skirt!

    xoxo Nadine

    http://nadinecd.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kreacja.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń