Flickr

Instagram

Instagram

czwartek, 11 lutego 2016

Naszywki, naprasowanki, przypinki - jeden z trendów sezonu wiosna - lato 2016

Wszelkiego rodzaju naszywki, naprasowanki czy przypinki to jeden z trendów ostatnich sezonów, nawiązujący do lat 90., który będzie również hitem w 2016 r. Kolorowe i oryginalne sprawią, że nie zginiemy w tłumie, a nasze stylizacje staną się jedyne i niepowtarzalne, zwłaszcza jeżeli ciuch przyozdobimy sami. Pamiętajmy, że łączymy je z prostymi ubraniami, ale już ilość, wielkość czy położenie nie mają znaczenia, wszystko zależy od naszej kreatywności.
Moje stare spodnie zyskały drugie życie po tym jak je przyozdobiłam, a jeszcze do dzisiaj leżały zapomniane na dnie szafy. Teraz zamierzam dokupić parę naszywek i oddać do krawcowej. Niestety naklejki kiepsko się trzymają, przynajmniej te ze Stradivariusa.



Dodatkowo kilka inspiracji z internetu





17 komentarzy:

  1. Nie w moim stylu ;D wole klasyke ;)
    super blog ;)
    zapraszam do siebie i do obserwacji. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sklepach juz sie roi od naszywek,sa super,ale fajnie wykonac swoja niepowtarzalna koszulke z przypinkami ze sklepu pasmanteryjnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Ai się podobają,to dowód że że zwykłych spodni może powstać małe dzieło sztuki ,jak na lato idealnie chyba sama sobie takie sprawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda, ale niestety nie jest to w moim typie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten trend! W których sklepach kupię jakieś fajne naszywki? :>

    a little Cup of Art – moda, sztuka, ilustracje, kultura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży jest wybór w internecie np. allegro bądź sklepy internetowe, np.: https://www.tkaniny.net/naszywki.html. Na pewno duży wybór będzie w pasmanteriach, ja dzisiaj własnie byłam w jednej i kupiłam kolejną naprasowankę :)

      Usuń
  6. Pięknie! Bardzo mi sie podoba :) Super efekt
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda to super i bardzo oryginalnie, niestety ja siebie w tym nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam swoje naszywki... Na torbie wojskowej z czasów kiedy glany nosiłam praktycznie dnia każdego. Z jednej strony odrobinę krew zalewa, że naszywki straciły jakąkolwiek wartość. Z drugiej strony nawet się cieszę, bo szczerze uwielbiam takie rzeczy i to, że mamy w tej chwili bardzo łatwy dostęp do wszystkiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your jeans, so ironic and pop!

    Giovanna
    www.sbirilla.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wygląda

    Co powiesz na obs za obs ?- Zacznij a ja się zrewanżuję

    Zapraszam cię również do konkursu na moim blogu który jest całkowicie darmowy



    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/







    xoxo Carmen

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Czekam na kolejny ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. Ja kupiłam 11 naszywka motyw róż poprostu style 😁

    OdpowiedzUsuń