Flickr

Instagram

Instagram

sobota, 12 marca 2016

Kolagenowe płatki pod oczy


Skóra pod oczami jest bardzo delikatna, szybko się wysusza i łatwo ją podrażnić. To po niej najszybciej widać upływający czas. Klimatyzacja, zbyt krótki sen, ciężki dzień w pracy czy impreza do późnych godzin nocnych, mogą doprowadzić do jej kiepskiej kondycji, przez co będziemy wyglądać na starsze niż jesteśmy.

Kolagenowe płatki pod oczy z witaminą E, z wyciągiem z zielonej herbaty i owoców tropikalnych to łatwy sposób, aby ją odpowiednio nawilżyć. 30 płatków zamknięto w jednym opakowaniu, które zostało tak wykonane, aby po otwarciu można było je ponownie szczelnie zamknąć. Paczuszka jest niewielka, w związku z czym zmieści się w kosmetyczce, dlatego możemy spokojnie zabrać je ze sobą w podróż. Płatki trzymamy 15-20 minut pod oczami. Dobrze przylegają do skóry, dlatego nie musimy w tym czasie leżeć. Swoje płatki kupiłam w drogerii HEBE za ok. 15 zł. Płatki może nie dają spektakularnych efektów na dłużej, jednak za taką cenę nie ma co oczekiwać cudów ;). W każdym razie, moja skóra po zastosowaniu wygląda naprawdę lepiej.

A Wy jakie macie sposoby na nawilżenie skóry pod oczami? Piszcie, chętnie wypróbuję. :)

7 komentarzy:

  1. Też się musze skusić na takie płatki :)) narazie używam domowych sposobów na nawilżenie skóry pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie stosowałam takich maseczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie płatki sa bardzo fajne miałam je kiedys i fajnie mi ukryły cienie pod oczami :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wypróbowałabym te płatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś podobnych tylko z Rossmanna i były całkiem okej, efekt na wyjście był serio fajny.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Na oczy nakładam najczęściej płatki nasączone wywarem herbacianym :)Chętnie wypróbuję kolagenowe :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A need collagen for your eyes! I don´t know this brand in portugal :/
    xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń