Flickr

Instagram

Instagram

poniedziałek, 27 czerwca 2016

Satynowy lakier matujący firmy Paese

manicure

Matowe lakiery powróciły do łask w sezonie wiosenno-letnim i nie zapowiada się, aby jesienią miało się coś w tej kwestii zmienić. Dlatego w dzisiejszym poście moje ostatnie odkrycie, satynowy lakier matujący firmy Paese. A Historia lakieru ma się następująco... Wchodzę ostatnio do salonu Paese, oczywiście tylko po podkład. No ale cóż, tyle rzeczy wkoło, że dostaję jak zwykle oczopląsu. W głowie myśli się kotłują, na zewnątrz chłopak powoli traci cierpliwość, bo przecież Mistrzostwa Europy w piłce nożnej i mecze w domu czekają, ale cóż, raz kozie śmierć! Tak więc pytam czy przypadkiem nie ma matowych lakierów. Przemiła Pani odpowiada, że niestety nie, ale za to pokaże mi coś innego... bezbarwny lakier matujący. Sceptycznie spoglądam, ale że jestem wielką fanką lakierów Paese, myślę, SPRÓBUJĘ, a co tam. I powiem Wam, że absolutnie nie żałuję!
lakiery
Ciężko na zdjęciach pokazać, które paznokcie są matowe, ale mam nadzieję, że zgadniecie :)

Zgodnie z zapewnieniami producenta, dzięki lakierowi uzyskamy matowy efekt na pomalowanych paznokciach. Wystarczy nałożyć jedną warstwę. Według producenta, barwa lakieru bazowego się nie zmienia, zyskujemy jedynie matowe wykończenie.
Musze przyznać, że satynowy lakier matujący firmy Paese spełnił moje oczekiwania. Szybko schnie, nie robi smug, a paznokcie rzeczywiście już po pierwszej warstwie robią się matowe.Zatem po co każdorazowo kupować matowy lakier, skoro taki sam efekt możemy osiągnąć satynowym lakierem matującym firmy Paese i to bez dodatkowych kosztów? Cena za 9 ml to 17,90 PLN.

A Wy Co sądzicie o matowych paznokciach i o takim rozwiązaniu?

modny manicure

4 komentarze:

  1. to nowość, jeszcze nie przetestowałam takiej wersji, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory paznokci! A Twoja biżuteria jak zwykle zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne pazurki ;) mi matowe się podobają miałam kilka razy jednak najładniejsze są one na zdjęciu, w praktyce brudzą się dośc szybko szczególnie jasne lakiery :(

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie się zastanawiałam nad nim, ale ostatecznie wybrałam podkład paese;p świetne pazurki masz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń