Flickr

Instagram

Instagram

niedziela, 13 grudnia 2015

Lakier do paznokci marki PAESE

Już od jakiegoś czasu moim ulubionym lakierem do paznokci jest ten marki PAESE, dlatego z chęcią podzielę się z Wami opinią na jego temat.
Lakier dobrze kryje (wystarczy jedna warstwa) i szybko schnie (ok. 2-3 min.), dzięki czemu nie mam odbitej poduszki na paznokciach. Nie tworzy smug i dobrze się zmywa. U mnie zaczyna odpryskiwać i ścierać się na końcówkach po ok. 3 dniach, ale moje paznokcie są miękkie jak kartka papieru (dosłownie).
Ostatnio dokupiłam utwardzacz akrylowy tej samej firmy, promocja była kusząca (2 lakiery 9ml + 1 lakier 6ml + utwardzacz  za 29,00 PLN) i jestem zachwycona. Nakładam utwardzacz, lakier i ponownie utwardzacz. Wbrew pozorom nie jest to bardzo czasochłonne, ponieważ utwardzacz bardzo szybko schnie, a dzięki niemu lakier na paznokciach utrzymuje się dłużej.
Duża gama kolorystyczna i piękne kolory to dodatkowy atut marki.
Minusy niestety również są. Niektóre lakiery mogą odbarwić płytkę paznokcia. No i cienki pędzelek, do którego ja w dalszym ciągu nie mogę się przyzwyczaić (aczkolwiek wiem, że sporo kobiet uzna to za plus).
Biorąc pod uwagę wszystkie zalety, uważam, że lakier marki Paese to dobry zakup i świetny pomysł na prezent.

Cena lakieru: 15,90 PLN.




1 komentarz:

  1. pięknie połączyłaś oba kolory. Uwielbiam zadbane paznokcie u kobiet. Jest to nasz ogromny atut :)

    OdpowiedzUsuń