Flickr

Instagram

Instagram

czwartek, 12 maja 2016

Najmodniejsze buty w sezonie wiosna-lato 2016, które idealnie nadadzą się na wszelkiego rodzaju uroczystości czy imprezy

Wiosna i lato to okres, kiedy buty zimowe są już dawno schowane głęboko w szafie, a my zaczynamy rozglądać się za takimi, które idealnie wyeksponują nasze nogi. Dlatego w dzisiejszym wpisie pokażę Wam najmodniejsze buty w sezonie wiosna-lato 2016, które nadadzą się na wszelkiego rodzaju uroczystości czy imprezy, zarówno rodzinne jak i towarzyskie, te mniejsze czy te większe. Oczywiście fajnie byłoby mieć te z największych domów mody, ale w sieciówkach znajdziemy również fajne modele i w dodatku w przystępnej cenie.

1. Gladiatorki, oczywiście na obcasie

gladiatorki


2. Wiązane wokół kostki - zasmucę tym niektóre dziewczyny, ale takie buty skracają nogi
    buty wiązane
    Zara
3. Białe

białe buty


4. Klapki

klapki


5. Na słupku

buty na słupku



6. Sandały na platformie

sandały na platformie


7. W odcieniach pastelowych

buty pastelowe


8. Kolorowe szpilki

kolorowe fantazyjne buty

8 komentarzy:

  1. Cudowne są te z pozycji 5 i 8 :) Bardzo mi się spodobały.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. płaskie buty wiązane wokół kostki to moje ulubione. Ja po prostu noszę je do spodni lub długich spódnic i wtedy nie widać, że skracają nogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie buty
    ale gladiatorki znow zachwycaja wygladaja idealnie
    pozdrawiam
    obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sandałki na słupku są extra, śliczne modele :) Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  5. These are great options. Love your picks.
    www.effortlesslady.co

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko fajnie tylko denerwujące jest to,ze te buty ktore mi sie podobaja sa naa wysokich obcasach,a ja przy swoich 185cm niestety nie moge sobie na takkiee pozwolić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, może nie mam tyle wzrostu co Ty, ale i tak nie jestem w stanie wytrzymać w szpilkach, dlatego wiecznie chodzę w płaskich, a niestety większość butów podoba mi się na obcasie.

      Usuń