Flickr

Instagram

Instagram

niedziela, 24 maja 2015

Suchy szampon do włosów

Zapewne większość z Was wie cóż to takiego jest i z czym to się je, jednak postanowiłam Wam o nim przypomnieć, ponieważ według mnie jest to niezbędny kosmetyk na nadchodzące ciepłe dni, wówczas gdy włosy szybciej się przetłuszczają. Oczywiście nie można go stosować zamiast zwykłego szamponu, jednak jako jego alternatywa, pomiędzy jednym myciem a drugim, sprawdzi się doskonale (idealnie bowiem odświeży naszą fryzurę). Szampon absorbuje sebum i zanieczyszczenia oraz sprawia, że włosy stają się puszyste i uniesione.

Wypróbowałam już suchy szampon firmy Batiste do włosów ciemnych i byłam zachwycona. Jedyny minus jest taki, że ze względu na brązowy barwnik trzeba uważać żeby nie zabrudzić skóry wokół włosów bądź ubrania.

Teraz natomiast zaopatrzyłam się w inny suchy szampon tej samej firmy, a mianowicie XXL 2w1 z dodatkiem lakieru. Producent zapewnia, że szampon natychmiast odświeża włosy bez użycia wody i jednocześnie zwiększa objętość. Zgadzam się w 100%. Jedyna moja uwaga jest taka, że zupełnie nie widzę różnicy między jednym a drugim produktem w zakresie zwiększania objętości. Oba szampony (zarówno do włosów ciemnych jak i XXL) powodują w równym stopniu podnoszenie się włosów u nasady.

Szampon przed użyciem należy mocno wstrząsnąć i rozpylić u nasady włosów z odległości ok. 30 cm. Początkowo, po nałożeniu preparatu XXL włosy są siwe jednak wystarczy wmasować go w skórę głowy i problem znika. Jeżeli któraś z Was jeszcze nie wypróbowała suchego szamponu to zachęcam. Koszt to ok. 14 - 17 zł za 200ml.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz